Su ostukorv on hetkel tühi!
Müügitingimused
Veebipoe letsgo.ee (edaspidi Veebipood) omanik on Gunari Works OÜ (registrikood 14960940), asukohaga Jaama tn 6 Paide, Paide Järvamaa 72720.
1. Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo
1.1. Müügitingimused kehtivad Veebipoes teenuste ja kaupade ostmisel.
1.2. Veebipoes müüdavate teenuste ja toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Toodete puhul lisandub hinnale tasu kauba kättetoimetamise eest.
1.3. Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.
1.4. Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.
2. Tellimuse vormistamine
2.1. Teenuse ostmiseks ja/või kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud teenus/tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning toodete puhul valida sobiv kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu või muu makselahenduse abil.
2.2. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.
2.3. Kui tellitud teenust ei ole võimalik pakkuda või tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) üldjuhul 1-2 tööpäeva jooksul. Sõltuvalt makseviisist võib laekumine aega võtta kuni 7 tööpäeva.
3. Kohaletoimetamine
3.1. Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti, Läti, Leedu, Soome, Rootsi.
3.2. Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.
3.3. Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 3-7 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumist. Väljaspool Eestit toimub kohaletoimetamine 14 kalendripäeva jooksul.
3.4. Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 30 kalendripäeva jooksul.
3.5. Kui Veebipood on oma lehel või tellimuse kinnituses teavitanud ostjat tarneprobleemidest ja 30 kalendripäeva ületavast tähtajast, kohaldub Veebipoe poolt avaldatud tähtaeg.
4. Lepingust taganemise õigus
4.1. Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14päeva jooksul. Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.
4.2. 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.
4.3. Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
4.4. Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus ning saata see e-posti aadressile hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest. Taganemise avalduse tüüpvorm: https://www.riigiteataja.ee/aktilisa/1030/1201/4001/JM_m41_lisa1.pdf
4.5. Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).
4.6. Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.
4.7. Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.
4.8. Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
4.9. Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.
4.10. Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.
5. Pretensiooni esitamise õigus
5.1. Veebileht vastutab ostjale müüdud teenuse/kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning kauba puhul puudusest, mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese aasta jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.
5.2. Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul Veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@letsgo.ee või helistada telefonil: +372 55504497
5.3. Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast teenuse/kauba üleandmist tarbija tegevuse või tegevusetuse tõttu (vale kasutusviis, õnnetusjuhtum vms) või kui tegemist on asja tavapärasest kasutamisest tingitud normaalse kulumisega.
5.4. Kui Veebipood ostetud teenusel/kaubal on puudused mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega teenuse/kauba. Kui teenust/kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
5.5. Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.
6. Vaidluste lahendamine
6.1. Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@letsgo.ee või helistada telefonil: +372 55504497.
6.2. Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.
6.3. Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.